KLASA 3 A

JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA M.RYŚ  

Przypominam o zrobieniu zadań; słownictwo zdrowie do 23. 03. 2020, REPETYTORIUM MATURALNE DZIAŁ ZDROWIE – SŁUCHANIE ZE STR 182,198 CZYTANIE STR 184, 200 ORAZ LISTY  STR 191,207.

Proszę o przesłanie listów na email, który Wam podałam. Kontakt ze mną poprzez Messengera grupowego, przez którego będę Wam  przesyłać kolejne zadania.

BIOLOGIA

  1. Na podstawie podręcznika i zamieszczonych materiałów proszę przeanalizować tematy z działu Ewolucja organizmów:
  2. Rozwój myśli ewolucyjnej.
  3. Dowody ewolucji.
  4. Dobór naturalny- główny mechanizm ewolucji.
  5. Filmy pomocnicze:
  6. https://www.youtube.com/watch?v=iHy5KJYvvrg&t=643s
  7. https://www.youtube.com/watch?v=80F5HigcKiY
  8. https://www.youtube.com/watch?v=JSBwsRTqNq8
  9. Proszę rozwiązać zadania z arkuszy maturalnych dotyczące ekologii i ewolucji ze szczególnym uwzględnieniem zadań rachunkowych z Prawa HardyegoWeinberga.
  10. Zestawy zadań zostaną przesłane na grupę.

Karty pracy i zestawy zadań zostały udostępnione na grupach przedmiotowych. Karty należy wydrukować, przepisać lub uzupełnić na komputerze. Będziemy się komunikować przez Messenger. Jestem do waszej dyspozycji.

MATEMATYKA

Zakres materiału 23 – 27 marca 2020:

Temat: Powtórzenie przed maturą – matura próbna.

Temat: Powtórzenie przed maturą – geometria analityczna.

Temat: Powtórzenie przed maturą – funkcja wykładnicza i logarytmy.

Materiały do lekcji:

JĘZYK NIEMIECKI

Klasa III A (GRUPA 1 – B.Poręba)

Termin 16 -20.03.2020

Powtórzenie działu TECHNIKA (12), ćwiczenia utrwalające ; praca z Repetytorium maturalnym.

Tekst słuchany;

Materiały przesyłane na bieżąco poprzez grupę założoną na Messenger.

JĘZYK POLSKI

Uczniowie przystępujący do egzaminu maturalnego z języka polskiego z klasy III a:
Przypominam, aby w dniach przerwy do 25 marca 2020 roku :
1. Przeczytać “Sklepy Cynamonowe” B. Schulza.
2. Powtórzyć następujące zagadnienia :
– dlaczego “Pieśni” J. Kochanowskiego mają charakter renesansowy (pieśń – cechy gatunkowe, tematyka wybranych pieśni, cechy renesansowe tych utworów).
– “Treny” J. Kochanowskiego wyrazem kryzysu światopoglądowego ojca- poety.
– Ignacy Krasicki i jego oświeceniowe bajki.
3. Dlaczego w oświeceniu rozwijało się bajkopisarstwo:
– bajka jako gatunek dydaktyczny,
– treść wybranych bajek,
– rodzaje bajek (np. epigramatyczna, narracyjna),
– dlaczego bajki mają charakter oświeceniowy.
4. Ponadto zachęcam do zapoznania się z przykładowymi arkuszami maturalnymi zamieszczonymi na stronie
https://cke.gov.pl/egzamin-maturalny/egzamin-w-nowej-formule/arkusze/

HISTORIA

Proszę o przeanalizowanie tematów 4 i 5 ( Klęska państw centralnych i Sprawa polska w czasie I wojny światowej) z rozdziału V i tematów z rozdziału VI Dwudziestolecie międzywojenne.
Poszukajcie na stronach CKE arkusza matury z 2019 r. i opracujcie zadania, łącznie z wypracowaniem.